Typiskt, på min lediga helg och allt!

Jaha, då har man åkt på stans värsta förkylning. Det rinner ur såväl näsa som ögon, konstant. Har gjort ett tappert få försök att hålla mig vaken och pigg idag men det går inge vidare så jag tror det blir en relativt tidig kväll ikväll. Innan dess ska jag väl konstatera att jag till råga på hälsotillstånd och väder har haft en mycket trevlig dag idag. Åkte iväg till Lycksele imorse och väl där var vädergudarna på bättre humör än här hemma. Det var uppehåll tills dess att vi var färdiga för att fara hem, då kom en skur som inte var av denna värld! Men vi hann se en massa fina bilar och träffa lite känt folk. Synd att bara halva hjärnan fungerade då jag packade då jag fick med mig en kamera, utan minneskort. Så tyvärr blir det inga bilder på dagens bravader men det får gå ändå :)

Nu ska jag hoppa isäng och hålla tummarna att min rinnande näsa har slutat rinna tills imorgon. Med min tur lär det väl snarare bli så att jag ligger i feber också, om jag nu inte redan har det. Tänker inte ens engagera mig i att ta reda på det ikväll. En bra bok och en sida senare så har nog mina ögonlock strejkat. Godnatt på er!


Kommentarer
jag

meh, jag som ahde tänkt säga att nu är det fan dax att träffas och surra lite! blöh! bajsunge! hör av dig då du ser detta iaf. löv jo! pözZzz ;)

2010-08-01 @ 10:33:33
URL: http://norman.blogg.se/
Angelica

Neej du får inte vara sjuk imorgon!!! Vi ska ju ha kul då =)

2010-08-02 @ 12:38:04
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0