Trött, tröttare, tröttast..

Ja, det där med båten såg väl alla fram emot. Lika besvikna lämnar vi Sthlm då det visade sig vara mer av en bunker än ett rum. Värmen ville ta ihjäl oss och vi har nog alla svurit oss less i helgen. Tur är väl då att vi inte annat än sov på båten och att vi fördrev dagar och kvällar med andra trevliga aktiviteter. Bortsett från missnöjet med boendet har jag haft en ruggigt trevlig helg! Är sjukt trött och funderar på att ta en promenad innan jag hoppar i sängen, men det kändes fruktansvärt jobbigt om jag ska vara ärlig. Har en hel del bilder som jag tänkte lägga upp imorgon, orkar inte nu. Hejsihopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0