Slitet slut

Hade en mycket trevlig kväll igår och får tacka A som stod ut med mig där mot slutet. Det var som skönt att få ur sig ett och annat! Idag är jag mer eller mindre slutkörd, är sjukt trött och har övervägt sängen sedan jag slog igen yttedörren strax efter 18 ikväll. Ska hoppa in i duschen nu och sedan sova, ack så skönt det ska bli! Sedan väntar ytterligare en vecka med jobb, jobb och jobb. Ingen rast och ingen ro. Men till helgen då är fröken fräken ledig fredag,lördag och söndag. Fy fan så skönt det ska bli!

Har en del bilder sedan igår, slänger in dom imorgonkväll! :)
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0