Sena kvällar blir längre nätter

Kom hem från jobbet för bara en stund sedan och jag skulle ge mycket för att kunna gå ut och gå en promenad nu, men det kändes lite för kallt för det faktiskt. Några timmar tidigare och det hade varit fullkomligt underbart. Får ta igen det med en massa gående i helgen istället :)

Nu ska jag försöka mig på ett packa ner allt jag ska ha med mig imorgon så jag inte glömmer något. Sedan är det väl bara att hoppa isäng kanske. Blir ju inte att sova lika länge imorgon som jag gjorde idag. Hade planerat att gå ut och gå imorse men icket, det sov jag bort! Stängde av larmet (ovanligt?) och somnade om. Hade tydligen somnat såfort jag landade på kudden igår vilket jag trodde var fysiskt omöjligt för mig, men icket. Skönt det iallafall! Hoppas jag får igen ögonlocken lika fort ikväll, det kan behövas då jag har en svag känsla av att det kommer bli mindre sömn än vanligt den här helgen. Men det gillar jag! Kommer ju utan tvekan ha ont i mag och käk-muskler när vi ska hem. Tur man får träning någonstans ifrån :p



Ha en bra helg mina vänner! :)






Kommentarer
Angelica

Ha så trevligt nu och du ska veta att det finns en liten tjej som är grymt avundsjuk på dig just nu!!



Jag vill också åka karusell!!! ;D

2010-07-16 @ 16:11:37
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0