Lång väntan för lite

Äntligen äntligen en ledig helg! Jag ska njuta så som jag aldrig njutit av en ledig helg förr. Känns välbehövligt att få komma bort från jobb och stress ett tag. Hade tänkt åka upp till stugan på lördag och bara vara, tror det kan göra gott. Hörde att T hade köpt ett nytt kast-spö som måste invigas! Hoppas på bra väder så man kan ta sig en tur ut på sjön med gula faran också, har blivit alldeles för lite av det i sommar!

Nu sitter jag och väntar på middagen som står i ugnen, ska bli riktigt gott med lite mat. Har varit hungrig sedan två idag men har inte förmått mig att göra något att äta, hur riktigt går det ihop? Efter maten ska jag städa lite mer i lägenheten sedan får vi se om det hinns en promenad idag innan telefonen ringer.

 

 

I väntan på bättre tider bju ja på detta! Hojt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0