Kvällspromenad

Kom in för bara en stund sen från en kvällspromenad med Angelica. Måste ju bara säga att sommaren verkligen har kommit när man kan gå på promenader till halv tolv på kvällarna. Dagen har dock varit svår att ta sig igenom. Fy ända inåt skogen så varmt och kvavt det har varit! Satt i möte nu på kvällen och det gick knappt att andas där inne, så en promenad satt väldigt fint kan jag lova! Har även hunnit reta upp mig lite (ganska ordentligt) under tiden vi gick. Bara en stund efter startskottet fick jag se något som jag inte borde se. Någon som bara gör mig irriterad och arg och som jag helst av allt och för min egen skull aldrig skulle behöva se mer. Tyvärr är väl det omöjligt då man lever i samma stad, men man kan alltid hoppas!

Har suttit och kikat på lite bilder från i vintras och gud i min låda vad jag saknar mitt mörka hår! Är jätte nöjd med det ljusa jag har nu, men till hösten tror jag bannemig att jag blir mörk igen! Sitter bara och överväger det h-vete jag kommer måsta gå igenom om jag ska bli ljus igen till nästa sommar. Har ju som kommit fram till att det helst inte är något jag gör fler gånger än nödvändigt då håret blir som en risbuske. Men ska man vara fin får man lida pin, är det inte så?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0