Jaha, då var även denna dag till ända

När man jobbar nätter har helgen en tendens att bara springa iväg. Den här helgen likaså. Har fortfarande ännu en natt framför mig, men de dagar jag helst av allt varit ute på ett dansgolv med mina underbaringar har nu passerat. Så det får vi ta igen med en utekväll framöver istället! 

Kvällen har varit lugn. For iväg till J ute i Klabbis och har fikat, surrat och sett på film. Känns skönt att komma till jobbet då man vet vad man har framför sig och då man med säkerhet vet att tiden kommer gå betydligt mycket fortare än om man vore hemma. Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och städa lägenheten och ta en riktig långpromenad om vädret bara tillåter. På måndag morgon önskar jag sol, sol och åter sol då jag åker direkt från jobbet upp till stugan. Har mina systrar där uppe så det lär väl bli att åka ut med båt och vattenskoter sålänge vädret håller i sig. Ska bli skönt med en "ledig" dag efter en mycket lång vecka!

Ska se om jag kan hitta min gamla usb sladd till kameran då den nya försvann efter veckan i Varberg. Tycker det är så tråkigt utan bilder så jag ska försöka att inte glömma kameran på måndag. Nu ska jag stöka undan lite här innan jag slänger mig på soffan. Sov så gott mina vänner :)

/E 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0