Jag brinner!

Har haft en helt underbar dag ute i stugan idag. Har sovit i hängmattan, tagit årets vattenskoter-oskuld, tagit sommarens första dopp och ätit en mycket god middag. Har skrattat så jag har ont i huvudet och jag har bränt mig som bara jag kan göra. Så detta blir ett mycket kortfattat inlägg då jag måste lägga mig och sova innan jag börjar frossa, känner att det börjar komma redan.. Slänger in lite fler bilder imorgon! :)



Någon som blir förvånad? Varenda eviga sommar är det samma visa! :p



Kommentarer
jag

hahahahah! :D räkan jonsson! ;)

2010-07-12 @ 23:10:29
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0