Helg resumé

En kortfattad sammanfattning av helgen har jag tänkt skriva sedan jag landade, men jag har inte haft någon egentlig ork förrän nu. Helgen har varit lugn och skön. Började fredagen med att strosa runt på stan en stund innan vi begav oss till båten för att göra oss klar för gröna lund. Väl där insåg jag ganska snabbt att jag har fått en fruktansvärd höjdskräck och förmodligen inte alls skulle åka något ovanför marken om det inte vore för att jag vet att jag älskar det. Jag fick skrika halsen hes iallafall! Insane, berg och dalbanan, uppskjutet och tilten på fritt fall. Jag tror inte att jag har haft sådan dödsångest tidigare än som jag kände sådär 80 meter upp i luften. Man sitter dessutom inte alls lika bra som på någon av de andra sidorna och det känns precis som att man sjunka igenom stolen och falla ner på backen! Men jag gjorde det! Kom ner med tårar i ögonen, en puls som inte borde vara nyttig för hjärtat, skakiga ben och ett leende på läpparna. Fick även höra att jag förmodligen var den som hördes värst, men den bjuder jag på! Trodde på fullaste allvar att jag sett mina sista dagar. Vi har ätit gott (kanske för gott) och shoppat en del. Träffade även min kära vän Jonna som jag inte sett på gud vet hur länge. Var kul att höra att allt rullar på för henne nere i storstan! Får bara se till att det inte blir lika länge tills nästa update! :)




     

     

   

   



Kommentarer
jag

hahahah, du har då lyckats hitta av dom fulaste bilderna som finns på mig ;p men jag bjú! är man fet så är man.. ;D

2010-07-21 @ 23:15:46
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0