8/7

När man inte har ron att stanna hemma far man bort. Har alldeles just käkat middag och hade tänkt bege mig till A om en stund. Hade tänkt ta en promenad trots att det min kropp egentligen skriker efter är avkoppling. Men inte det. Är lika bra att hålla igång då jag ska jobba dubbelpass imorgon, slutar 17 och börjar 18 igen. Nästan så man kan hoppa jämfota av lycka... Hade ju helst sluppit kvällspasset men det är inget jag kan göra något åt nu.

Fick ett samtal av en gammal vän för en stund sedan vilket känns toppenbra! Så hinner jag inte hem ikväll ska vi utan tvekan träffas till veckan. Har ju förmodligen en hel del att prata om då det var ett tag sedan vi umgicks sist. Får köra lägenhets inspektion till att börja med då båda två har flyttat :)

Känner mig fortfarande helt tom i huvudet efter gårdagen, men mycket har lagt sig nu. Har väl ytterligare en gång, som många andra gånger, kommit fram till att det inte finns något jag kan göra åt situationen. Hade tänkt skriva att det bara är att gilla läget, men inte ens det ska jag göra. Får helt enkelt försöka fokusera på annat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0