Pust!

Kom alldeles just innanför dörren, det blev en oväntat lång dag idag. Har nog aldrig varit på skolan så länge nånsin under alla mina år i skolan. Hungrig är jag också men som tur var slipper jag laga mat för snälla rara far har lämnat matlådor!

Har inget som helst informativt att lägga till mer än att jag fortfarande inte kan förstå hur vissa människor tänker och beter sig. Jag brukar vara ganska bra på att läsa folk och jag har en tendens att få människor att öppna sig, men nu känns allt mest hopplöst. Jag har alltid varit den som sökt efter svar på mina frågor men idag tänker jag sluta med det. Jag tänker INTE jaga dig mer. Jag tänker inte spela ditt spel mer för det verkar inte finnas några regler till fördel för mig, så räkna inte med mig som någon spelpjäs längre, det slutar också idag. Jag trivs inte med den person jag håller på att bli och om jag inte slutar nu kommer jag aldrig kunna avgöra vad som är rätt eller fel. Jag är både ödmjuk och förstående, men det finns gränser.

/ E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0