Egentligen orkar jag inte..

Ibland övergår det mitt förstånd hur jag kunde välja att hoppa på Universitets studier direkt efter gymnasiet då jag redan på studenten var less på allt vad plugg hette. Jag kan visserligen se samma fördelar idag som jag gjorde då, att jag inte skulle hinna vänja mig vid en hög inkomst för att sedan behöva leva på minimum. Men å andra sidan känns skolan bara rolig när jag aldrig är där, så patetiskt är det. Jag trivs betydligt bättre på jobbet, framförallt då jag vet att jag inte har en massa plugg att göra då jag väl kommer hem.

Den korta kurs vi har nu känns dock ganska spännande, men det var nog mestadels för att det är korta dagar om vi över huvudtaget har skoldagar alls. Det är mycket relfektionstid säger våran handledare, och för mig är reflektionstid den tid då man gör allting annat som inte har med skolan att göra, så för den tackar vi!

Nu ska jag återgå till min uppsats som jag skulle kunna kräkas över..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0