Solstrålarna letar sig inåt..

Vaknade idag av att solen letade sig in mellan persiennerna och som alltid när solen lyser är det oundvikligt att le lite. Jag hoppas innerligt att denna absurda kyla kan tona ner så det går att faktiskt njuta av alla fina dagar. Förhoppningsvis blir det bättre till helgen så man får ta med kusin vitamin på en skoter tur :)

Nu hade jag tänkt städa undan lite (det har jag sagt i tre dagar nu..) och göra något att stoppa i magen. Får bli något lättare då jag ska på middag med jobbet senare i eftermiddag. Får se om jag hinner med lite bowling också innan jag måste dra vidare för att se på lägenheten.



:)



Kommentarer
It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

vad bra :)

2010-02-24 @ 18:22:24
URL: http://itsyouandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0