Lovely friends, lovely nights!

Tog en sovmorgon idag och sitter för tillfället och fördriver lite tid för att min syster ska komma på benen. Tanken är att vi ska upp och köra lite skoter men i hennes tempo vet jag inte hur mycket vi kommer hinna köra innan solen har hunnit gå ner. Men å andra sidan är det minst lika mysigt att sitta vid grillringen nere vid sjön, så det gör mig inget. Gårdagskvällen var helt klockren! En massa bubbel, en massa kyla, en massa skratt och en massa bugg till sådana underbara låtar man bara får höra på gittarr! När man får somna nöjd och belåten vaknar man också med ett leende på läpparna och då tror jag stenhårt på att denna dag kommer bli minst lika bra :)

Ha en bra dag mina vänner! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0