Kvällens aktivitet..

Har suttit hos min vän J hela kvällen i ett desperat försök att fixa min blogg men det verkar inte vilja fungera som det ska så det är en del småfix kvar. Vi får ta nya tag en annan gång, för både hon och jag slet håret (trots att jag bara satt brevid). Tackar för det fina engagemanget ändå vännen! :)

Fick just veta att jag ska jobba imorgon efter skolan och eftersom jag ska upp tidigt tidigt så hade jag faktiskt tänkt leta fram lite papper för morgondagen och sedan lägga mig. Sov länge imorse och är trots det alldeles blank i ögonen.. konstigt.

Nåja, sov gott mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0