Jag håller tummarna!

Efter middagen imorgon ska jag få titta på lägenheten som jag innerligt innerligt hoppas ska få bli min! Tycker jag bara om den skiter jag i hur mycket mer i månaden jag kommer måsta betala, jag måste upp och ut härifrån iallafall. Har ändå kommit fram till att jag kan dra ner bensin kostnader i och med flytten då det blir att promenera eller cykla till skolan. Sedan har jag varit ganska slösig när det gäller mat. Har inte haft någon som helst framförhållning när det gäller sånt. Blir det en flytt ska jag bli duktigare på att skriva listor och köpa endast det jag behöver, i dagsläget köper jag det jag är sugen på för tillfället. Men är man uppvuxen så är det kanske inte så konstigt att man har lite slösaktiga vanor?

Nåja, jag håller tummarna!


Kommentarer
hääänish

jag blir så avundsjuk på dig. du är mycket duktigare än mig när det gäller sånt där :p

2010-02-24 @ 00:09:24
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0