Inspirations maraton

I väntan på J sitter jag och inspireras av allt fint man kan klä väggarna med. Inte bara färg och tapeter utan även tyg eller andra trevliga accesoarer. Får se vad jag bestämmer mig för att pryda väggarna med, men jag har iallafall två frivilliga brudar som vill hjälpa mig att måla om jag får stå för det själv. Just för tillfället känns det som en rätt trevligt idé. Tror det kan komma att bli rätt vilda kvällar och förmodligen rätt trångt i sängen då vi förmodligen kommer slockna där allihop. Men det kan vara ett trevligt innan-sommaren-mys-projekt. Har även lite ideér om att tapetsera garderoberna inne i sovrummet med det som blev över från fondtapeten här i lägenheten. Jag tror det kan komma att bli sjukt snyggt!

Nu ska jag sluta spekulera, allt är ju faktiskt inte klart än!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0