Från oroligt till otroligt trevligt..

Från en natt med oroligheter så bestämde jag mig för att följa med J till A:s jobb. Vi (de) drack kaffe och (jag)saft, surrade, spelade kort och skrattade så som bara vi är kapabel till att göra. Det är skönt att vara omringad av er! Vet helt ärligt inte hur mina dagar skulle se ut om jag inte hade er. Sitter redan och funderar på hur sommaren och resten av året kommer se ut. Har bokat samtal för min APU - arbetsplats förlagda utbildning nu. Är inte speciellt sugen på att flytta upp och ännu mer norr ut ett halvår och det enda alternativ längre söderut är Uppsala. Har inte bestämt mig än men jag är lite besviken att vi inte fick fara längre bort, Göteborgs området är ju fortfarande en dröm och ett halvår hade varit det ultimata för att känna sig för. Nåväl, det lär väl sluta med att jag sitter i vännäs, åsele, norsjö eller något annat alternativ som för tillfället känns VÄLDIGT långt bort.

Påtal om Göteborg kommer min kära kusin hit om två veckor. Visserligen bara över två nätter, men det är bättre än inget! Har en svag känsla av att vi har en del att prata om och hinna ikapp sedan sist vi satt ner med en kopp te till sent in på natten. Saknar de kvällarna, det var så avslappnande :)

Jag som skulle sluta stressa.. Har just kommit hem och ska snart iväg igen. Vet helt ärligt inte när jag satt hemma, inne en hel dag eller kväll sist. Det var ett tag sedan.. Å andra sidan trivs jag bäst inom ramen för någon annans fyra väggar så jag ska inte klaga.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0