Kolakaksbak

Underlättar för mamma och har just bakat två plåtar kola kakor. Finns få måsten för julmaten och detta är ett av dem. Är uppvuxen med dessa kakor och så ska det även förbli, så det här året tog jag över och axlade julbaket så mamma kan fokusera på sillen, strömmingen och köttbullarna. Mamma brast ut i skratt då hon fick min önskelista, strömming och mammas köttbullar var några av de saker som stod överst på listan ;)

Nu ska jag göra mig färdig för ännu ett julbord. Det är tur att man har börjat äta lite mer av det som serveras, har blivit frälst i sill och det trodde nog ingen, helst inte jag själv. Men det blir lite roligare när man kan äta annat än skinka och prinskorvar. Sen ska jag fortsätta och försöka mig på att koka knäck, laddar upp med svordoms förrådet för det lär säkerligen få användas om jag känner mig rätt.

Ha en fortsatt trevlig fjärde advent :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0