En annan äter barnbox

Jag kunde konstatera i måndags morse att jag precis som alla andra barn får en leksak i min barnbox. Den här gången hade jag lyckats få med mig en mössa och sist jag propsade på leksak fick jag med mig en badboll. Jag vet inte om det är min otroliga charm eller bara en massa tjat, oavsett vilket slutar det alltid med att jag bär med mig något hem som egentligen är gjort för barn under tolv. Men det brukar vanligtvis bjuda på en hel del skratt, framförallt dagen efter. Ska dock ärligt erkänna att mössan var på gränsen för liten för mitt stora (välfyllda och kunniga) huvud :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0