Det börjar bli innestående =)

Hade middag och fredagsmys med mina små hjärtan igår. Helt fantastiskt hur mycket man kan uppskatta så lite. Pratade igår om hur saker och ting har förändrats för oss alla i och med att lillen kom till världen. Vi har nog allihop börjat värdera andra saker i livet och fått andra perspektiv på vad som är viktigt och inte. Men jag sticker inte under stolen med att jag saknar våra gamla goda tider, det kommer jag alltid att göra! Men det är väl alltid så, alla har en period i ens liv som man aldrig vill ska ta slut. Våran var bara början på en helt annat period.

Det är skönt att kunna vara hemma utan att behöva känna den där stressen som tidigare var insprängd i bröstet såfort jag inte gjorde någon av min lediga tid. Såfort jag inte var ute och härjade bland folk fick jag känslan av att jag slösade bort min lediga tid på absolut ingenting. I dagsläget är det tvärtom. Tanken med ledighet är ju att man ska hinna vila upp sig, vilket jag har ron att göra nu. Det kanske behövdes en liten verklighets "chock" för att man skulle inse att det är det lilla i vardagen man tar med sig.

Nej, om man kanske ska sluta dravla och ta tag i arbetet istället. Snart dags för lunch och en fröken fräken har ju kanske stans godaste matlåda med sig från middagen igår! Skinkstek, klyftpotatis och Hannapannas super goda pepparsås! MUMS! :)

Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer
Hjärtat nr.1

Fyfan vad hungrig jag blev! Gott nanting! :D

2010-12-04 @ 22:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0