Tidspress..

Ja, jag slutade 17 idag och har alldeles just kommit innanför dörren. Enda anledingen till att jag sitter här för att jag skulle sätta igång lite musik för att peppa upp mig själv lite, går väl sisådär om sanningen ska fram. Är mest bara trött och vill helst av allt lägga mig och sova eftersom tidigare nätter inte inneburit så hemskt mycket sömn. Klagar visserligen inte, men jag vill nog mer än mina ögon ikväll och det svider kraftigt i dom nu. Blir att packa nu sedan in i duschen och hoppa isäng. Har inte ens hunnit äta middag. Jag av alla människor har glömt bort att äta, det stämmer inte. Fick iallafall med mig lite av mammas goda bröd hem så det får bli en onyttig kvällsfika senare! Imorgon vid det här tiden sitter vi på ett flygplan, förhoppningsvis mer laddad då än vad jag är nu. En hel vecka framför oss med enbart njutning. Underbart! =)



Hejsihopp, vi hörs på en vecka! :)



Kommentarer
jag!

bajskorv! ring mig då du ser detta, förhoppningsvis innan du lyfter upp i mördarmaskinen ;c buhu. och sedan vill jag att du hör av dig minst en gång under veckan så jag vet att du har det bra. fyfan alltså. känns inte bra att du lämnar sveriges gränser unga dam ;( suck. men du är värd sol och bad med lite ledigt :) PUSSSSSSSSSSS!!

2010-08-19 @ 22:16:03
URL: http://norman.blogg.se/
Angelica

Kom igen nu PEPPPA!!! :D

2010-08-20 @ 07:55:02
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0