randigt, rutigt och allmänt knasigt

Ja, jag har varit ledig två dagar i rad nu för att hinna göra det som ska göras och trots det sitter jag nu här opackad och ostädat i lägenheten. Hur fan är det möjligt? Har ändå haft häcken full och det är enbart av anledningen att jag inte hunnit. Visserligen har jag väl dragit mig för att göra det och hittat på trevligare aktiviteter men det är en annan femma :p Nu vet väl folk runtomkring mig likväl som jag att jag alltid gör viktiga saker i sista stund. Det brukar ändå bli bäst när jag har ett tidsschema att hålla, och när jag är illa tvungen att göra det. Så imorgon efter jobbet ska det växlas pengar sedan ska jag fara upp med bilen till mamma, få skjuts hem igen för att städa och packa sedan på fredag morgon bär det av till Stockholmo för att invänta flyget till Kreta. Ska bli så jävlans gött att komma iväg en vecka! Känns inte som att jag har gjort något alls den här sommaren bortsett från att ha jobbat. Och J - jag ska försöka överleva resan! Tror det kommer gå alldeles utmärkt, eller hoppas iaf! :p
























Bilder sedan i lördags. Bättre sent än aldrig tänkte jag :)
Märks väl ganska tydligt att gratis är gott. Blev rätt ostadigt där mot kvällskvisten för fröknarna Jonsson/Nilsson. Men kul hade vi! ;)



Kommentarer
Emmelist

sweet! jättekul att du vill vara med och tävla !!! nu måste jag sussa...men kanske hörs imorgon!! kram och godnatt!

2010-08-18 @ 23:49:29
URL: http://emmelist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0