Det tar sig, sa mordbrännar´n

Har hunnit springa en sväng på stan idag vilket var en ruggigt befriande känsla även fast jag är skakig i hela kroppen och yrslar såfort jag tittar annat än framåt. Vet inte vad det är, känns lite olustigt faktiskt men förhoppningsvis är det bara kroppens sätt att uppmärksamma mig på att den är rätt slutkörd vilket inte är så konstigt. Oavsett så har jag hittat en del roligt under den lilla stund jag var där. Ett par jeans som satt perfekt och som dessutom var två storlekar mindre än det jag brukar ha på mig, hejja mig! En kjol och den topp jag har kikat på nu säkert fyra gånger utan att jag fått med mig den hem. Nu hänger den så fint i garderoben :)

Har dessutom fått någon konstig nojja på ringar. Har alltid tyckt jag har haft för feta fingrar för att sätta ringar på dom. Men nu skiter jag i det då stora fina ringar är bland det vackraste smycke man kan använda. Så idag blev det två underbaringar på indiska. Kommer säkerligen hitta en massa fina nu till hösten och innan vintern är över har jag förlagt hälften och glömt resten pga någon annan nojja. Se bara på alla armband jag har liggandes över hela lägenheten men som jag nästan aldrig använder längre. Fråga mig inte varför, tycker fortfarande om de och allihopen har kostat en del. Men det är väl så, när ett intresse brinner slocknar ett annat :)

Nu ska jag stöka undan lite här och njuta av den underbara playlist jag har på spotify! Ha en mysig kväll :)


















Vandringen längs kinesiska muren mini - mördarmuren. Att gå i stekande hetta är väl kanske inte att rekomendera, speciellt inte när vattnet man har runt sig inte går att använda som någon vidare pool. Men häftigt var det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0