09.04

Ja, strax efter nio ringer telefonen idag och jag kan väl rakt påstå att det inte hör till vanligheten att jag kliver upp frivilligt såhär tidigt då jag inte behöver. Speciellt inte när det är så grymt kasst väder ute och det egentligen inte finns något att göra. Men nu är det bara att stoppa i sig något i magen och göra sig redo för ytterligare en dag. Tycker hela sommaren bara har susat förbi och snart ska vi utomlands. Längtar men ändå inte. Vill som inte att sommaren ska ta slut och eftersom vi åker sista veckan i Augusti så hinner jag inte vara hemma mer än en dag innan praktiken börjar. Det känns dock ganska bra att slippa samlas i en hörsal som tidigare och jag är trots allt ganska laddad för att få göra något jag har sett fram emot. Lite nervös naturligtvis, men det hör väl till? :)

Just det, inte nog med att telefonen ringer såhär tidigt på morgonen, jag har varit uppe flera gånger inatt. Jag som ALDRIG vaknar under natten har sprungit på toa, bytt påslakan på täcke och  kudde, öppnat fönster för att någon timme senare stänga, kliat myggbett som en jävla blådåre och svurit mig less över att de satans otygen inte kan låta bli mina ben. Mygg och diverse andra flygfän som biter, suger och tuggar får gärna utrotas tack! Medan jag fortsätter svära lite lätt bjuder jag er på lite bilder från i lördags. Ha en bra dag mina vänner! :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0