Sweet sweet summetime

Sitter och känner mig sådär barnsligt glad och enda anledningen är bra musik. Är så många som säger att country musik är deprimerande och sorgligt, men i min mening är det tvärtom. Det är målande musik, sån där musik som man drömmer sig bort i. Kan inte låta bli att känna som jag gör, lycka liksom. Dessutom är det sommar för mig, så himla mycket sommar. Oddsen att när jag skriver det sjunger mannen i högtalarna "sweet summertime". Jag säger då det, nu får de gröna gräsmattorna frodas och den sköna solen värma våra sjöar och vattendrag så man får leva livet en nivå högre, lite bättre. Jag längtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0