28/4

Skönt skönt skönt! Sitter för tillfället på jobbet och har just kommit överens med världens bästa arbetsgivare att vi byter dagar så vi båda jobbar hela helger istället för som jag jobbar nu, varannan söndag. Det innebär att jag har en till ledig helg framöver, yes för det! Får dock se hur det kommer arta sig till sommaren eftersom jag ska jobba på ett annat ställe mer än här, om det går att matcha så att säga. Har även fått klartecken därifrån att jag inte är bortglömd, vilket jag tror att jag nämnt tidigare? Oavsett behöver jag inte oroa mig för inkomsten i sommar, vilket känns fruktansvärt skönt! Däremot börjar jag bli lite stressad över praktiken som jag inte har fått höra något om ännu, mina poäng ska vara införda så jag håller tummarna att det kommer ett samtal snart, och förhoppningsvis ett här ifrån Umeå!

Satt och funderade över hur vi ska göra med resan för lilla fröken student som vi ska göra i början av Juni. Med allt tjaffs om aska osv. hur mycket ska man våga chansa? Har ju fruktansvärt svårt att tro att det i Juni inte skulle gå några flyg mellan Umeå och Göteborg, men man vet ju aldrig. Måste nog ta mig en tripp till min kära mor snart, som det oavsett resa var alldeles för länge sedan jag såg! Kom på idag att jag inte ens har gett henne någon födelsedagspressent, och det var snart en månad sen. Skämmes tammefan! Får ta tummen ur till helgen och åka upp en sväng, har faktiskt tänkt ta med mig en liten överraskning eftersom T så snällt har lånat ut bilen till mig (som jag egentligen inte vill lämna tillbaka!) nu medan min krigare har stupat.

Nu ska jag sluta babbla och återgå till arbetet! Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Frida

Åhå härligt med hela lediga helger!

2010-04-29 @ 09:47:47
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0