I en annan värld

Det blev en alldeles för lång sovmorgon idag, men jag har visserligen förtjänat att få sova ordentligt med tanke på hur lite sömn jag har fått de senaste dagarna. Började läsa andra boken ur twillight serien igår och jag hann runt femtio sidor innan ögonen slog igen. J skrattade åt mig igår och ifrågasatte hur "sjuk" hon verkligen är med tanke på att jag börjar få samma syndrom! Jag är helt frälst i böckerna, i historien och hur allt som händer är alldeles för bra för att vara sant. Det är hemskt synd att det inte händer sådana här saker i verkligheten! Det känns lite som om man har sattit en lite för hög nivå på kärlek hädanefter. Kommer ju aldrig kunna bli som det är i böcker tyvärr, även om jag inte ska säga att romantik och kärlek inte existerar, för det gör det ju.. bara på en lite annan nivå :)

Efter skolan och vårat seminarie var vi effektiva och satte oss ner för att göra klar våran enkät som vi ska lämna ut imorgon, och jag är fortfarande lika nöjd nu som jag var första gången vi var "klar" med den. Det enda vi har ändrat är lite småsaker, så själva enkäten ser precis likadan ut! Vi fick en hel del positiva kommentarer om den vilket känns skönt! När jag for från skolan drog jag direkt ner till stan för att försöka hitta ett par skor. Det blev lite mer än ett par skor.. Men jag klagar inte. Det är ändå så sällan jag hittar något jag gillar så med vetskap om att jag får ångra mig senare om jag inte slår till så var det lika bra att köpa det jag nu hittade! Tönkte lägga upp lite bilder, men jag orkar inte dra fram kameran och de stackars bilderna jag har hittat på internet vill inte funka!


Ska som sagt var till skolan imorgon och lämna ut våran enkät, sedan blir det att fara och jobba. Slutar vid 19 och då är det bara att skynda sig hem och stöka undan lite då det är tänkt att det ska bli film hos mig imorgon. Är förvisso bara jag och E för tillfället, men är det någon fler mysig själ som vill komma så är det bara att knacka på dörren :)



Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma mig bort till en annan värld.
Godnatt mer er! :)



Kommentarer
mossi

En av mina rektorskollegor, Staffan, har en son som går andra året på socionom i Umeå... ngn du känner kanske! Som vanligt är jag urkass på att minnas namn

2009-09-18 @ 01:08:49
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0