Snart 24 timmar jobb

Jaha, då satt man tillbaka på jobbet man lämnade klockan 19 igår. Kom från ett annat jobb klockan 7 imorse. Vad gör man inte? Mer än 30 timmars arbete i sträck.. Plus att jag jobbar 12 timmar imorgon också. Kommer dock bli kul att se min lön nästa månad, har jag tur så ger dessa timmar lite utdelning :)

Var iofs ganska kul att jobba igår, var iväg och kollad på innebandy i Elofsson hallen, synd bara att man är så fruktansvärt rädd för bollar att man satt och halvt gömde sig vid perioderna då  de var relativt närgågna sargen som vi satt vid. Väl hemma igen for vi på godis huset och köpte gotta för lite mys hemma! Kan väl inte direkt klaga på mitt jobb, även om alla blir lite less efter ett visst antal timmar. Jag trivs dock bra på båda ställen jag kombinerar nu, och det är ju faktiskt många som inte har det lika bra som jag, och faktiskt får trivas menar jag!

Nåja, ikväll har jag några lediga timmar innan jag ska sova för att kliva upp igen imorgonbitti. Har pratat med A om att fara på bio, om inte annat blir det förhoppningsvis någon hyrfilm iallfall. Känns tråkigt att bara sitta hemma och dö av då man har några timmar att spendera. Får se om man kanske far till Klockis och tittar lite då det förmodligen kommer vara ganska mycket bilar där ikväll. Du J, ikväll hade du faktiskt velat vara hemma ;)

Nu ska jag återgå till jobbet och se om det är något som behöver göras. Ha en trevlig lördag mina vänner! Hejhopp! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0