Mor och dotterdag

Blev uppringd vid tolvtiden av syster yster och mor min, som ville att jag skulle följa med på lunch. Vem tackar nej till en lunch med världens bästa familj, eller ja.. en del av den :p Vi for som vanligt dit vi alltid åker när vi ska äta, tre kronor. Finns utan tvekan inget ställe som har lika bra buffé som de har. Det passar mig alldeles ypperligt att få ta det jag gillar och kombinera som man vill, det älskar jag! Att vi fick besök av hel del getingar var däremot inget någon av oss uppskattade, så vi flyttade med tallrikar och drickesglas in till resturangen, men tror ni inte att de jävlarna följer med oss in?! Sofia tog ihjäl säkert tre stycken, efter det, såfort vi rörde oss kom personalen med en tidning i högsta hugg: "går det bra?! vart är de jävlarna!?". Lite gulligt av de ändå, och lika lite som vi kommer glömma de så finns vi förmodligen på deras näthinna under kommande veckor, vi såg inte klok ut :p

Efter lunch for jag på ett möte på skolan, utlands studier eller inte? Finns egentligen bara ett alternativ kvar nu och det är Indien.. Känner mig jätte osäker, och jag vet heller inte hur jag ska ta mig råd. F sa att jag skulle få låna pengar och att det inte skulle vara några problem, men det känns inte bra att låna även om jag vet med mig att jag kommer ha möjlighet att betala igen inom kort. Har även ett mindre problem, vilket innefattar maten. Jag känner mig fruktansvärt fjantig, men med tanke på att vi kommer vara där i flera veckor så vet jag inte om jag klarar av att leva på bönor och ris. Ja, jag har till på fredag att bestämma mig. Vad tycker ni? Ska jag ta chansen att åka nu när jag får det relativt serverat?

Nåja, nu ska jag fortsätta att se fråga Olle dokumentären på femman. Vissa saker borde ju ha varit censurerade, tur är väl då att man inte är så fin i kanten ;)


Kommentarer
mossi

Klart du ska åka - Bara åk!

H'ä bar å åk med is i magen!

Ta chansen och upplev något annorlunda!

Visserligen kanske det finns indier som svälter, men det beror inte på att maten är oätlig...

Du kommer garanterat att klara dig - tänk på grönkålen som du åt...det gick bra det också!

2009-09-10 @ 00:50:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0