Med rumpan som fastlåst

Jaha, jag som hade tänkt fara och köpa mitt träningskort ikväll.. Det gick ju käpprätt åt skogen. Nåja, jag tror faktiskt att jag ska ta med mig träningskläder efter skolan imorgon, men jag vet inte om de har någon som kan hjälpa mig med ett kort då eftersom receptionen brukar vara öppen på eftermiddagarna. Nåja, det lär vi väl bli visse om!

Har istället för träning gjort något med helt motsatt effekt, legat hemma framför tvn. Har sett idol, greys och fråga olle dokumentären. Hade tänkt diskutera greys framtill att dokumentären började, vilket fick mig på helt andra tankar. Har suttit i en hel timme och bara skrattat för mig själv, förundrad över hur folk törs vika ut sig på ett sådant sätt? Det var allt från dildotester, onani maraton och frågor besvarade på stan. Jag kan väl inte kalla mig själv för speciellt pryd, men tycker ändock att sexlivet är något man vill hålla relativt privat. Däremot höjer jag tummarna för att det har blivit såpass accepterat ändå, så att man kan prata öppet om det utan att skämmas. En intressant fakta som jag fick veta ikväll var att onani ofta har beskrivits som bidragande faktorer för mental ohälsa och psykiska sjukdomar. Även att kvinnor skulle ha sämre fertilitet om de onanerade, hur nu det ska kunna gå till då det är av tillfredsställelse vi överhuvudtaget kan bli gravida? Nåja, det var faktiskt riktigt intressant att se på även om jag fortfarande sitter lite halvt generad och med röda kinder :)

Att J just skickade bilder från dragracingen i Sundsvall i somras gjorde inte saken bättre. Som folk i min omgivning borde veta vid det här laget är jag en sucker för killar på motorcykel, kliché, jag vet. Killar på snygga motorcyklar, som gör stunt som en annan skulle ligga i graven efter, som dessutom inte ser så pjåkiga ut själv. 

                                Man kanske ska ta och flytta söderöver ändå? ;)



Kommentarer
Emelie

Haha,

i hope you enjoy the pictures =)

2009-10-02 @ 00:05:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0