Loppis

Vaknade av ett sms imorse där det stod att min käre mor skulle komma in till stan och gå på loppis med mig, fick ytterligare ett samtal efter bara en halvtimme med en M som ville följa med. Så min mor hämtade upp henne innan de kom till mig, sedan har vi gått så fötterna blöder och har äntligen tagit oss hem. Jag hittade en jätte fin höj/sänkbar pall, två uppsättningar för krukor på väggen, lådknoppar som jag innerligt har sökt efter, en klädhängare som jag ska måla om så jag kan byta ut min fula hatthylla när jag har köpt skohyllan från ikea, sedan lite annat smått och gott. Även om jag inte kan påstå att jag fyndade med allt så måste jag medge att det var värt mina skrikande fötter! Nu fattas bara min efterlängtade skohylla, ett litet databord av något slag och att få upp lite mer hyllor på väggarna, sedan är min lägenhet perfekt!

Nu sitter jag hos M och väntar på att hon ska komma hem efter en cykeltur med Liston. Vi ska fara och hämta hennes mammas bil senare för att fara och köpa våran middag, pizza! Det ska bli ruggigt gott måste jag medge. Sedan ska jag svalka min törstande hals med lite kall cider. Kan dagen bli så mycket bättre än såhär? Nej mina damer och herrar, jag tror faktiskt inte det :)



Golåten, den gör mig så glad! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0