Långa timmar, korta dagar

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli sju så jag får sluta och fara till flygplatsen för att möta upp mina kära vänner! Halv åtta ska planet landa, så jag far direkt från jobbet ut dit. Blir väl förmodligen jag som skjutsar hem Frida och sedan blir det nog en tripp till Ersboda för att få höra av de härliga historierna tjejerna borde ha fått med sig hem. Fick ett litet smakprov igår då de ringde mig vid elva tiden på kvällen. Tydligen hade de en del foton och videos att visa mig? Jag vet faktiskt inte om jag kommer tordas titta när jag vet att de två har en tendens att gå lös när de är där nere ;)

Nåja, det är vad jag kommer spendera min kväll med iallafall. Hade tänkt gå ut en promenad men vi får se hur mycket tid jag har över, har en känsla av att jag kommer bli långvarig på Ersboda. Sedan imorgon har jag bara skola i en timme och efter det är jag ledig. Ska gå en sväng på stan hade jag tänkt mig, försöka hitta ett par nya snygga stövlar. Vi får se hur det projektet artar sig! Sedan är det fredag och efter en förmiddag i skolan och en eftermiddag på jobbet är det helg, igen! Tycker veckorna bara flyger iväg, eller?

Nu ska jag se om min soppa har hunnit tina så jag slipper äta den som isglass! Ha det bra idag! :)


Kommentarer
mossi

allt bra här!

första dagen jag hade jacka på mig till jobbet idag

så nu är nog hösten på gång

2009-09-17 @ 20:16:18
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0