Home alone

Idag hittade jag en lite större lägenhet på teg som jag skulle få komma och kolla på ikväll, men icket! Någon jävla (!#¤"¤%¤"#%) idiot tog den osedd. Jag blir galen när man har fått upp förväntningarna och sedan brister allting. Sedan får jag veta att min kära syster har fått en lägenhet nu, på Berghem. Konstigt nog satt min mor och predikade för mig igår hur mycket bättre det skulle vara för mig om jag bodde på just Berghem. Det känns dock inte attraktivt för mig så med denna tur kanske hon slutar tjata ;)

Över till ytterligare ett nederlag då det inte verkar bli något IKEA i helgen eftersom J är sjuk och inte får träffa någon med risken för att smitta och mamma orkade inte. Det var de två jag hade pratat med om att åka, och min enda riktigt lediga helg (då jag med all säkerhet har lite pengar kvar), då kan ingen annan. Undrar om man kan beställa? Ska gå in på deras hemsida nu, eller sen, efter idol.



Grejdlig låt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0