Föbannat

Kom hem tidigare från skolan då varken jag eller F hade tillräckligt med koncentration för att sitta kvar och arbeta. Typvärde, median, kvartilavikelse osvosv.. Kändes det lockande? Nej, jag trodde väl inte det. Kan för egen del säga att det kanske är det tråkigaste jag har varit med om på länge, dessutom är jag totalt värdelös på det. Tur att jag har en vän som inte är fullt lika dum som jag! :)

Hade tänkt städa nu den timme som jag har kvar innan jag måste bege mig mot jobbet, men vad händer inte då. Jo, både lampan i vardagsrum/kök och på toaletten slutar fungera. Förbannat säger jag, som hör och hälpa var ganska taggad på att få bort all skit från lägenheten. Visserligen är det inte lika mörkt som om det vore mitt i natten, men ett lyse någonstans i lägenheten hade fått mig på bättre humör. Att städa i mörker är väl kanske inte världens största hit, men det kanske går ändå? Måste iofs fara tidigare nu eftersom jag måste köpa glödlampor och nudlar till min lunch. Det som kändes minst lockande var att plocka in alla nytvättade kläder i garderoben igen. Är inte det kanske det absolut tråkigaste som finns? Att måsta hänga och vika alla jävla kläder som man har tvättat. För min del blir det ganska mycket eftersom jag drar mig väldigt länge innan jag tvättar överhuvudtaget. Nåja, det måste ju göras!



Go låten kanske kan få mig på bättre humör, hoppas jag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0