Enkät och introduktionsbrev

Har varit på skolan till 16 idag, har fått klart våran enkät och vårat, som jag har velat kalla det hela dagen "induktionsbrev". Känns ruggigt härligt att få det färdigt och faktiskt vara nöjd över det man har ådstakommit! Får dock se vad som sägs på torsdag då vi har seminarie och feedback på våra arbeten. För en gångs skull ska det faktiskt bli roligt att bli granskad!

Kom hem och sprang direkt till tvättstugan för att få hinna börja så fort som möjligt. Nu är jag inne på min femte tvättmaskin och när jag har tryckt in allt det i torktumlaren hade jag tänkt gå ut och gå. Har egentligen ingen ork och det känns faktiskt riktigt tråkigt, men med tanke på den nyttiga middagen jag åt idag (billys pan pizza) så kan det vara en bra idé att röra sig lite :P

Har suttit en stund och tittat på ikeas hemsida, och det finns ju en hel del som jag skulle behöva! En sak är skoförvaring, och den ska jag köpa vare sig jag måste beställa eller får med mig någon till Sundsvall. Jag ska även försöka hitta någon typ av anordning för min dator, och det finns ju ganska mycket fina laptop skåp, men tyvärr kostar de ju därefter.



 

Här är de 'möbler' som jag har tittat på, och det frestar gott vill jag lova.. får bara se vad plånboken säger när man har fått hem lönebeskedet. Hoppas hoppas hoppas, jag tror ju faktiskt att jag ska ha råd :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0