Ännu en vecka till ytterligare ett år

Ja, gårdagen var väl en sån där bakis-ångest-dum dag. Sov inte mycket då jag hade lite svårt för att somna, vaknade även kvart över fyra med kramp i magen. Jag har dragit på det länge nog nu, det är dags att kolla mjölk magen. Det eller mjöl, då jag har kramp efter min middag idag. Jag är dock sjukligt nöjd över mig själv då jag gjorde mina första HELA tunn pannkakor ikväll! :D

Känner mig relativt effektiv idag, har varit i skolan och gjort klart en del av vårat grupp arbete , var ner på stan för att återlämna lite saker och sedan for jag och handlade lite nödvändigheter på MAXI. Ser ut som att den duschstång som jag är ute efter inte finns att tillgå, ska försöka sista gången ute på någon bygghandel bara för att, eller ännu bättre en VVS butik? Det är lustigt ändå, att man försöker vara så medveten man bara kan då man ska fara och handla och ändå går därifrån med inte ens två fyllda påsar och har betalat flera hundra. Sjukt är det, att det ska kosta så förbannat bara för att överleva!

Nu funderar jag på att vara ytterligare effektiv och städa undan lite och diska, fast inte förrän CSI är slut. Måndagar är inte så pjåkida ändå!

 



Ja, men du kan ju gärna komma och hälsa på någon gång..... ;O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0