Välkommen hem

Ikväll blev det en rätt sentimental kväll, fialotta är hemma, för gott! Hon har som jag tror jag nämnt i ett tidigare inlägg fått en lägenhet på Berghem och idag är hennes första natt i sitt nya hem. Jag for direkt dit från jobbet, redan innan systeryster hade kommit till stan, för att hjälpa mamma. Mor hade hittat en sjukt fin soffa imorse som fialotta inte ens hade sett eller var medveten om att hon nu hade. Blev nästan avundsjuk då den var ruggigt fin och skön! Var nästan påväg att slockna i den innan jag skulle hämta fia. Sedan satte vi upp lite gardiner och plockade på lite med småsaker innan hon kom hem. Men som sagt, det blev ganska känslosamt då hon insåg att hon faktiskt hade något eget att komma hem till att hon var HEMMA. Det känns bra, även fast jag vet att vi inte alltid är vänner, men det känns bättre att vara ovänner här än på avstånd. Det känns bra liksom, i själen :)

Nu ska jag stöka undan lite och sedan ska jag hoppa isäng! Sov gott mina vänner :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0