Har man inget att göra..

Jaha, då var jag klar och har läst allas transkriberingar. Riktigt intressant faktiskt att se, hur folk har svarat och vad man anser om saker och ting. Det lusiga är att om man ser till en helhetsbild så har folk svarat ganska övergripande på våra frågor om ungdomsvåld att det händer i samband med alkohol och att ett sätt att förebygga skulle vara fler och bättre sammansatta ungdomsgårad samt föreläsare i skolorna. Vad tycker ni?

Nu har jag suttit och hoppat och studsat i stolen den senaste halvtimmen, har inte ett jota att göra. Då kan det se ut, ungefär såhär:





Har man sig inte göra, så tar man sig göra.. haha!
Det är ju tur att man är kry och så...



Kommentarer
johannniz

haha jag tror jag dör, jävla miffo :D

2009-10-09 @ 00:16:04
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0