Det kostar att ligga på topp

Sitter på jobbet före jag ska på jobbet, visst låter det trevligt? Jobbar bara tre timmar här sedan far jag iväg för nattpasset hos en annan brukare. Hade tänkt plugga lite nu när F var snäll och lät mig låna hennes bok till imorgon, men jag vet faktiskt inte om jag kommer orka. Det svider ganska ordentligt i ögonen och det där hoppet jag hade om att kanske bara kunna sova sisådär sex timmar per natt slocknade lika fort som det kom.

Var på stan idag för att träffa min syster en snabbis. Följde med henne och en kompis för att leta maskerad kläder till lördagen. Jag ska förmodligen inte klä ut mig men jag köpte ändå några strumpbyxor, en silver/glittrig eye-liner och lite annat smått och gott. Var även på Hemköp och handlade mat, förövrigt första gången jag handlar där, och jag fick en del för mina tvåhundrafemtio kronor. Fläskfilé, kycklingfile, fisk och annat som man kan laga mat på. Funderar faktiskt på att skaffa ett medlemkskort för de hade riktigt fina erbjudanden faktiskt! :)

Fick en del bilder från födelsedagsfesten vi hade här för två helger sedan, och även lite andra mysiga bilder. Måste bara visa en som fick hela mig varm, det ser så gulligt ut, och jag är inte ens en kattmänniska!





Kommentarer
johanna

jaha, ska du gå ut på lördag? trodde du skulle med oss..

2009-10-27 @ 20:25:49
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0