Värmekudde

Har varit hos F nu på kvällskvisten och hon var snabb med att värma en riskudde som skulle vara bra för min rygg. Den har delvis legat både under och på mig, men jag kan inte påstå att det var till någon större hjälp då jag fortfarande har så fruktansvärt ont att jag helst skulle vilja skrika rätt ut..

Hade inte tänkt göra så mycket mer än att betala F det jag kan för den resa som vi bokade ikväll. Ska bli skönt att komma iväg en helg och få se och göra något annat. Kan dock inte säga att man slipper den gråa trista stad vi just nu lever i då vi fortfarande kommer gå på svensk mark, men det blir en annan mark som förhoppningsvis har mer att erbjuda än umeås gator.





/ E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0