Favoptic.com

Satt och rengjorde mina glasögon utan större resultat för en stund sedan. Så efter många om och men, krångel med inloggningsuppgifter och diverse annat så har jag beställt hem sex par provbågar. Vet dock inte huruvida smart det är att egentligen köpa ett par nya när det känns som att jag måste göra en ny synundersökning eftersom jag även med glasögon har börjat kisa då jag inte ser som jag borde. Ska kolla om det finns någon tid på onsdag, om jag är frisk tills dess, så kan jag ju skicka med det nya receptet. Funderar på en liknande modell av dom bågar som jag visar nu. Men som sagt, har ju beställt hem ytterligare fyra par så vi får väl se!




 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0