Fascinerande

Var på ett obligatoriskt seminarium idag som kom att vara betydligt bättre än vad jag hade räknat med. Seminariet i sig var trevligt men det var hennes liv som var mest fascinerande. Hon var filmproducent, fältarbetare, lärare, bild terapuet, undersköterska och gud vet vad mer. Det får en att inse att man verkligen kan om man bara vill! Mina drömmar är nog inte så svåra att uppnå om jag bara kämpar för det, och det sa hon också. Att man aldrig ska ge upp en dröm oavsett vad andra säger. Nytänk och egna ideér kan vara det bästa som händer ett arbete även om det kan vara kämpigt att få med sig folk i början. Nej, jag blev riktigt inspirerad av henne och det fick mig faktiskt att se betydligt mycket ljuasare på min framtid. Jag är inte låst till att göra en och samma sak hela mitt liv, jag kan faktiskt ändra mig, jag kan byta väg. Det känns hoppfullt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0