20091118

Sitter på jobbet och har fått en del kryptiska sms så vi får väl se huruvida jag ser ut genom mina fönster ikväll. Påtal om traktorer och andra liknande ting, en traktorchaufför vinkade glatt och livligt åt mig idag och jag har inte den blekaste aning om vem killen var. Trevligt dock att han såg helnöjd ut men det stör mig fortfarande att jag inte kan komma på vem det var. Kan ju förvisso varit någon som misstagit mig för någon annan.

Var på vårat studiebesök hos socialtjänsten imorse, vet dock inte om man fick ut så mycket speciell information då hon mestadels hänvisade oss till umeå kommuns hemsida. Men å andra sidan så är det väl kanske bra då det blir den informationen jag kommer måsta bygga min hemtenta på. Har suttit en stund och försökt skriva ned det jag hann uppfatta idag men det gick så fort att jag har svårt att tyda mina egna anteckningar :p

Men just det, jag har ju beställt lite saker från nelly.com som har kommit idag, så jag ska nog fara direkt från jobbet till okq8 och hämta paketet. Bland annat ett par pumps och en kuvertväska (tro det eller ej). Men om F kan bära en så ska jag också kunna. Det är ju trots allt rätt bekvämt att ha med sig en sådan ut då man ska ha kort, mobil och diverse andra nödvändigheter på sig. Får lägga in bilder på det sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0