Vad är det som händer?

Jag kan inte påstå att jag är väldigt uppdaterad då det gäller bloggarna på topplistan, men vad är det riktigt som händer?
De fyra bloggar jag nu har läst innehåller bara skitsnack och smutskastning av varandra? Eller ja, det är smutskastning från ena hållet och försvarstal från andra sidan. Är det så man kommer upp i toppen och kan göra bloggandet till ett levebröd? Är det genom att smutskasta och dumförklara alla andra som inte är i den nivån? Jag förstår faktiskt inte vad man får ut av att snacka skit och dumförklara folk man inte ens känner. Det ger mig ingenting och jag tror faktiskt att den enda anledning ligger i att man själv har så dålig självkänsla att man på  något konstigt vänster höjer sig själv genom elaka kommentarer. Onödigt är det iallafall, för man sätter ingen annan än sig själv på pottkanten i slutändan.

Nåja, nog om mina fynd i topplistan här på blogg.se. Har varit på brukarkooperativet och skrivit mitt anställningsavtal idag och det gick bara bra. Det lät som att jag skulle få lönerna för både Mars och April nu, inte för att det rör sig om hundratals kronor men det är pengar och jag behöver dem. Efter det mötet for jag ner till skatteverket och fick utdrag för min skatte tabell som jag ska lämna in imorgon hade jag tänkt. Ska på personal möte imorgon och se om jag kan få jobba några dagar denna vecka och även lägga in dagar som jag kan jobba i sommar då jag inte har fått alla veckor fullt ut tills skolan börjar igen. Med tanke på mina utgifter så lär alla jobb jag kan få garanterat behövas!

 

Ny favorit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0