Rädda barnen, SOS barnbyar, Unicef..

Gud ska veta att det finns en hel del av dessa organisationer, men jag har ännu inte hittat till den jag ska läsa om. Jag har säkert hittat själva organisationen, men jag kan inte hitta den fakta jag vill läsa. Men jag får förmodligen hjälp på en stund då jag ska åka iväg till Anna och Frida för att diskutera våran praktik. Vi har gemensamt kommit fram till att Costa Rica kändes som ett lämpligt och intressant resemål och vi ska därför sätta oss ned och kolla igenom allt och även skicka iväg lite mail ikväll så att vi förhoppningsvis kan få svar inom en snar framtid. Det ska bli riktigt spännande, så jag håller tummarna!

Gårdagskvällen var trevlig och mycket märklig, allt på samma gång. Hade jag velat ha någon som kommenterade när det räcker med alkohol då hade jag skaffat pojkvän för länge sedan. Att man dessutom ska försöka få tag i en bartender för ett glas vatten gör saker bara ännu värre. Jag känner inte ens människan som försökte göra en snygg utvikning om att det förmodligen räckte med alkohol för mig och J. Vill dessutom påstå att vi båda två var väldigt städade! Nåja, det finns många man kan störa sig på men jag har tänkt lägga det åt sidan då det bara tar onödigt med energi. 

Nu ska jag se OTH en stund innan det bär iväg till Liljansberget. Hare bra mina vänner! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0