Long time ago

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, men med allt rätt med tanke på att jag fortfarande inte har något internet att tillgå i min lilla lya. Har jobbat som ett psyk från början av månaden och det kommer fortsätta resten av sommaren. Ser dock fram emot en utgång i helgen då det blir den enda fram till Turkiet resan och fördmodligen resterande av sommaren. Okej, riktigt så mycket ska jag inte jobba, nu tar jag i.. Men det känns som att jag inte gör annat än att sova, plugga och jobba. Tänker knappt på annat heller. Men man måste för att överleva, så enkelt var det med det. Jag ska heller inte klaga, för jag har klarat mig än så länge utan att ta studielån vilket kommer gynna mig i slutändan och det vet jag ju faktiskt om. Ska nog vara ganska glad över att jag har ett extrajobb att gå till, eller ett, jag har fyra. Det är nog mer än vad vissa andra har och då pluggar inte ens många av de.

Nu ska jag sluta att vara nedlåtande och negativ och återgå till att det nu är bara några få dagar, eller veckor, beroende på hur man ser på saken, tills vi sitter på en balkong och mår fruktansvärt bra i kvällsvärmen! Åh så bra det ska bli, och äntligen äntligen ska jag få hem min efterlängtade Ed Hardy tröja! :D

Har inte så mycket att uppdatera faktiskt, det händer som sagt var inte så himla mycket just nu utöver skolan och jobbet. Har varit ute och gått en del och ikväll fick jag sällskap av min andra hälft, vet inte om jag kan säga bättre med tanke på att ingen av oss är riktigt kry i huvudet då vi umgås, men vi mår bäst av varandra iallafall och det är ett faktum. Har inte gått så länge och så långt utan att över huvudtaget tänka tanken på att benen bränner. Vi hann skratta, en hel del, vi hann prata skit och annan dynga och till råga på det så försökte vi med ett tappert försök att hitta varsin ordentlig karl, det utan resultat dock.

Vi kom fram till det bägge två att det inte finns något för oss att tillgå i den här stan, det är dött helt enkelt. För tillfället vet jag dock inte om jag letar heller, är förvånansvärt nöjd med tillvaron som den är idag men det finns väl saker och ting som man saknar naturligvis. Hur kan det komma sig egentligen, att varenda karl man ser kör bil med barnstol i framsätet, eller med en tjej sittandes bredvid. Jag är mest bara nyfiken på hur och VART alla dessa människor träffas? Är det möjligt att hitta sin kärlek i kön på ICA, i mötet på en parkering eller den där killen dagen efter som man inte minns namnet på? Det får bli en gåta att lösa i framtiden, för ikväll går jag hem solo och för tillfället känns det, tror det eller ej, väldigt skönt! En säng att täcka alldeles på egen hand, det blir ganska lätt efter lite träning =)

Folk får ta detta inlägg med en nypa salt om det skulle vara så att ni inte känner mig, för er andra så har jag som vanligt blottat mina inre tankar, läs det med ett leende. Godnatt mina vänner!

   
Tänkte skylla på kvalitén på bilden,
måste dock medge att kvalitén på mig till höger förmodligen är det som gör bilden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0