Från ett hjärta till ett annat

Du, det här kommer ordna sig min vän. Vi tar oss igenom allt bara vi gör det tillsammans. Ville bara skriva denna korta hälsning till dig som en liten positiv överaskning när du sätter dig och läser nästa gång. Du betyder mer än du anar och jag vet att vi kommer sitta med varandra långt in på ålderns höst. Du och jag, en massa ungar och ett par bortsprunga karlar. Okej, kanske inte fullt så många ungar och förhoppningsvis ett par karlar som står ut med oss och vårat sätt att vara, för uppenbarligen finns det inte så många kvar av den sorten. Skämt och sido, det jag ville komma fram till är att du och jag kommer gå vinnande ur det här, hur det än ter sig, det vet jag.  

Puss på dig som får en grå vardag att bli lite ljusare! / E



"As we go on, we remember all the times we had together,
 and as our lives changes, come whatever. We will still be, friends forever".


 



Kommentarer
johanna

jag saknar dig reeeeeeedan :( hur fan ska detta gå?! jag ville ju krama om dig innan jag åker.. jag ville du skulle säga hejdå åt mig på alvik :( kanske vore den sista gången ju :( "and as our lives changes, we still be, friends forever", även om jag dör :( blöööö vilken reseångest jag fick nu :(((( PUSSSSSSSSSSS älsklinggg!!

2009-05-29 @ 07:54:16
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0