För ung för att älska

Ja, tänk att dagen kunde gå så fort ändå. Det blev inget seminarie idag, men det tackar jag gudarna för eftersom det var välbehövliga två timmars extra sömn. Sedan jobbade jag till 16 och nu sitter jag hos Anna och har fått lite mer gjort på våran uppsats. Ska snart fara hem och gå ut en sväng runt staden, som varje kväll. Måste nog skynda mig om jag ska hålla samma tidsplan som alla andra kvällar, så jag inte missar Grey´s Anatomy. Spännande och innehållsrikt inlägg, nja? Måste väl bara skriva att det inte blir något Borlänge, och därför heller inget Mötley Crue eller Volbeat vilket i sin tur suger sådant som små barn inte ska suga på. Det hade varit så jävla underbart att få se de. Det får väl bli någon annan gång helt enkelt, som allting annat man inte hinner för dagen, vi tar det senare!

Imorgon blir det tjejkväll hos Frida,eller på salongen? Har inte hört någon information mer än att det blir efter jag kommit hem från jobbet. Jag hoppas det blir bra, vilket jag egentligen inte betvivlar då Frida har lagt beslag på mina naglar förut så det ordnar sig nog! :-)



"Du tog min oskuld, igen".


Kommentarer
hääänni

"...vilket i sin tur suger sådant som små barn inte ska suga på" hahahah, skärp dig för fan, sen när blev du så fin i kanten då unga dam? ;) säg som det är, en riktigt hårig och slemmig kuk! ;D höhöhöhö. pusssi på muffsy ;D hgahahahahha nu nmåste jag sova rtor jag :D

2009-05-21 @ 01:22:49
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0