Skolgatan?

Var och kikade på en lägenhet ikväll och vet ni vad gott folk, jag fastnade! Ska ringa till fastighetsägaren imorgon och prata med dem och se om jag har möjlighet att få den. Jag vill dock inte ha för höga förhoppningar för med min sedvanliga tur är den förmodligen redan uthyrd imorgon då jag hör av mig. Men om jag får den skulle det vara gudasänt vill jag lova! Det kan inte komma en bättre tid än idag med tanke på allt som är nu. Min tanke var från början att göra om mitt rum och stanna hemma över sommaren för att spara pengar, men den tanken la jag på hyllan för några dagar sedan. Jag tror det skulle vara bäst för alla inblandade parter, och för mig framförallt. Vill inte tillåta en liknande sitution att uppstå en gång till och jag ser därför ingen bättre lösning på det hela.

Sitter hos Johanna min vän nu, som många gånger får uppfylla rollen som min tredje familj, och om hon gör det bra! Det är tur att hon finns, vet inte hur detta hade gått riktigt annars.. Vi har inte bara lunchat ihop idag, vi har lagat middag tillsammans också. Det funkade riktigt bra trots att fröken här inte har så mycket att tillgå i kylen med tanke på sin "shaker" period. Sen kommer jag och förstör för henne genom att tvinga i henne köttfärssås och makaroner! Eller ja.. Jag tror nog hon var rätt så frivillig om jag ska vara ärlig, för jag hörde faktiskt inga klagomål ;)

Nu ska jag låna damens säng tror jag, ska upp och jobba imorgon!
Godnatt allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0